MANASTIR LEPAVINA - SRPSKA PRAVOSLAVNA CRKVA

ČUDESNA POMOĆ SVETOG ARHIEPISKOPA LUKE KRIMSKOG U NAŠEM VREMENU

Sveti Luka (Vojno-Jasenicki)

Marta 18og Crkva proslavlja otkrivanje moštiju velikog svetitelja i čudotvorca našeg vremena, Svetog Arhiepiskopa Luke Krimskog (Vojno-Jasenickog). Na dan Njegove Slave, čitaoci sajta Pravoslavie.ru ispričali su svoja svedočanstva čuda koje je učinio Sveti Luka Krimski.

Olga Valerievna
“Osećala je da je neko operiše”

Dragi urednici, veliko vam hvala i dubok poklon vama, koji u beskrajnoj internet mreži predstavljate ostrvo Pravoslavne Vere i spasenja. Mi mnogo poštujeme Svetog Luku Krimskog i hteli bi da podelimo sa vama naša iskustva.

Moja tetka celog života pati od veoma jakih bolova prouzrokovanih migrenom. Svakoga dana je pila veliki broj lekova da bi ublažila  nepodnošljiv bol.

Ispričali smo joj o Svetom Luki Krimskom i dali joj film Svetitelji XX veka. Ona je plakala i ljubila ikonu i molila svetitelja da joj pomogne. Tako je mnogo noći molila svetitelja, a posle mesec dana naš prijatelj je doneo sveto ulje i ikonu osveštanu na moštima Svetog Luke. Moja tetka je pomazala uljem bolno mesto i svakog dana se molila dodirujući glavom ikonu.

Jednoga dana kada smo se probudili ispričala nam je šta joj se dogodilo. Kao što je to radila i ranije, molila se Bogu uveče pre odlaska u krevet, pomazala bolno mesto svetim uljem, dodirnula ikonu glavom, legla da spava, i…

Nakon toga, kaže da je osetila kako joj neko operiše glavu. Osetila je da su joj glavu namazali nečim, otvorili, i izvadili nešto. U početku je mnogo bolelo, ali se bol smanjivao, tokom noći glava je bolela kao da gori, a ujutro bol je kompletno nestao.

Od tada je prošlo oko pola godine, a ona više nema migrenu i ne uzima lekove, slava Bogu.

Naše četvrto dete smo nazvali Luka. Za vreme trudnoće sam se molila Svetom Luki da sve bude u redu i tako je bilo. Veoma smo zahvalni Svetom Luki i molimo ga da se moli Hristu Bogu za nas!

Ekaterina Filatova
“Kao doktor, ja znam da je ovo skoro nemuguće”

Želela bih da vam ispričam kako je Sveti Luka pomogao mom sinu. Moj sin je imao kilu, a ja sam imala sveto ulje Svetog Luke u kući. Molila sam se svetom hirurgu Luki i pomazala sina svetim uljem.

Sledećeg dana kila je nestala! Kao doktor, ja znam da je to skoro nemoguće. Ali kao Hrišćanka ja znam da ono što je nemoguće za čoveka za Boga je moguće. Slava Bogu na svemu!

Elena Kapulin
“Operacija je otkazana, a tumor je proglašen dobroćudnim“

Pre tri godine po treći put sam dobila dijagnozu da imam tumor. Doktori su mi rekli da treba što pre da budem operisana. Bila sam preplašena.

Svakoga puta kada sam dolazila u Crkvu klanjala sam se ikoni Svetog Luke i Njegovim moštima. Posle nedelju dana sam se pričestila i otišla u bolnicu na snimanje. Doktor je bio iznenađen i rekao mi da nemam zloćudni tumor, već post-operativnu promenu na tkivu.

Operacija je otkazana, a tumor je proglašen dobroćudnim, Slava Bogu i Svetom Luki.

Natalija Popova
“Rekao sam da ću se ja pobrinuti za to! “

Moj kumić je rođen bolestan i to je bio veliki udarac za njegovu celu porodicu. Dečak je prošao mnoge operacije, a većinu njih pre navršenih 18 meseci. Naravno, tražili  smo pomoć od Gospoda, Majke Božije, i Svetitelja.

Čula sam za Svetog Luku Krimskog, ali nisam bila naviknuta da se njemu molim. I odjednom sam shvatila da često celivam njegovu ikonu u crkvi i osećam kao da me pita zašto ne tražim njegovu pomoć.

Mnogo smo se brinula za dečaka, ali ja sam bila ubeđena da će sve biti u redu. Nakon gledanja dokumentarnog programa o Svetom Luki moje molitve njemu su postale usrdne. Sanjala sam da mi je Sveti Luka Krimski rekao da će pomoći dečaku. Nadala sam se da će se to ostvariti.

Prve tri operacije su bile uspešne, ali kada je trebalo operisati glavu doktori nisu obećavali dobar ishod, ali ja kao da sam čula Svetog Luku Krimskog da kaže da će se on pobrinuti o tome.

Operacija je bila veoma uspešna slava Bogu, Majci Božijoj, Svetom Luki Krimskom, i svima Svetiteljima. Dečak se oporavio vrlo brzo. Još nekoliko operacija su mu zakazane, ali znam da će biti sve u redu!. Od tada se neprestano molim Svetom Luki Krimskom za pomoć!

Svetlana Sadčikova
“On pomaže doktorima prilikom operacija”

Hvala hiljadu puta! Uvek se molimo Svetom Luki Krimskom za naše bližnje i on uvek pomaže. On pomaže doktorima prilikom operacija i zato mu neizmerno hvala!

Prevod sa engleskog: čtec Vladimir (Srbljak)