MANASTIR LEPAVINA - SRPSKA PRAVOSLAVNA CRKVA

SVEDOČANSTVO SAŠE LAZIĆA

Pomaže Bog, dragi čitatelji sajta manastira Lepavine! Izražavam želju da sa vama podijelim svoje doživljaje i iskustva vezana za lepavinski manastir i bratiju koja u njemu živi.

Sve je počelo za vrijeme čitanja knjige o Svetoj Gori i starcima koji su tamo boravili. Javila mi se želja da obiđem Svetu Goru, ali i misao da to nije lako izvesti. Nedugo potom čitao sam jednu drugu knjigu i, na moje čuđenje, našao da je u njoj pisalo: „A ti što želiš posjetiti Svetu Goru, idi u manastir u svojoj blizini i naći ćeš Svetu Goru!“ Ne moram vam reći koliko sam bio začuđen onim što sam pročitao.
Tada još nisam znao za manastir Lepavinu.

Nakon nekoliko dana u razgovoru sa sveštenikom iz svoje parohije, protojerejem, spomenem mu ono što sam pročitao. On, na moje još veće čuđenje, kaže: „Pa ima u Lepavini manastir, a iguman je otac Gavrilo, on je došao sa Svete Gore.“

Naravno, uskoro sam posjetio manastir Lepavinu. Prvi susret tamo sam imao sa ocem Teofanom. Razgovarali smo dugo, pa i čisteći portu, jer „ne valja besposličariti“. U međuvremenu je naišao o. Gavrilo, dao mi je blagoslov i, gotovo u prolazu, rekao da bi htio porazgovarati sa mnom, ali da sada nema vremena jer upravo odlazi liječniku. Pomalo sam se začudio što je rekao da bi porazgovarao sa mnom, ali već pri tom prvom susretu o. Gavrilo je gledao u moje oči i kao da je sve čitao iz mene.

Poslije ručka sam otišao kući. Nisam ni slutio šta me te noći čeka. A čekalo me je to da nisam ni oka sklopio, tresao sam se, srce mi je ubrzano kucalo, vrućica, grč u stomaku… Nešto neopisivo. Odmah rano ujutro sjeo sam u auto i sav u brizi ponovo krenuo u manastir. Čim sam stigao, na prozoru stoji o. Gavrilo i uz osmijeh me pita: „Šta si ti to sanjao kad već dolaziš natrag?“ Kako sam ušao u hram, odmah sam osjetio olakšanje.

Kasnije, u razgovoru sa ocem Markom, saznao sam šta se dogodilo prošle noći. Prethodni dan sam proveo u manastiru, koje je sveto mjesto, a „nekome“ to nije bilo po volji. I nastala je reakcija…

Ne mogu opisati osjećaje koje sam imao tokom boravka u manastiru. Sve je rezultiralo „kirurškim zahvatom“, a „kirurg“ je bio o. Gavrilo. Posjetio sam Svetu Goru, a da nisam išao u Grčku. Mogao bih da govorim o onom što sam vidio u predivnom manastiru, o kapelici sa prelijepim freskama, o čudotvornoj ikoni Presvete Bogorodice Lepavinske, ali bi najbolje bilo kad bi svako mogao da sam dođe i uvjeri se… Ko god može neka dođe u manastir Lepavinu na bogosluženje, taj dan, siguran sam, neće osjećati težinu na ramenima…

Neka Gospod poživi bratiju manastira Lepavine i pomiluje sve nas.

SVEDOČANSTVO 38 - brat Saša Lazić

Žaki Perović
ako Bog da nikada se ne zna.... a bilo bi to lijepoBVB
Nada Matijašić
Idem svake godine ...i osjecam se dobro ..
Sanja Milešević
Vec nekoliko puta sam bila u manastiru Lepavini. Posjeta tamo mi je ravna posjeti manastiru Ostrog. Cini mi se da sva bol, tjeskoba i nevolja prodju poslije prisustva Svetoj Liturgiji i Molitvi za zdravlje. Neka Bog pozivi naseg dobrog oca Gavrila i da nas jos dugo drzi na pravom putu u ovom zagadjenom svijetu.
Milanka PM
Ko jednom dodje u manastir Lepavina jedan dio njegovo srca ostaje zauvek tu zeleci sto pre da ponovo dodje.....
Ljiljana Podpečan
Ovo je bas ganjljiva prica, ja bi zelela svoj dozivljaj, da podjelim sa vamo.Prije negdje oko 5, godina odlazim prvi puta sa svojima poznanicima u svetinu Lepavina, malo smo zakasnili na molitvu jer nismo poznavali put, pa smo se ustavljali i usput raspitivali kako, da stignemo, do Lepavine.Kad smo se parkirali kolima kod onog velikoga drveta i krenuli prema manastiru , odjednom sam cula kako neka struja on peta prema kolenima pucka kao vatra kad se nalozi pa se cuje ono puckanje,u tom trenutku sam pomislila u sebi o boze odkle ovde trafo stanica , da se cuje toliko strujanje i osjeca.Ali na moje iznenadenje dignula sam glavu, da pogledam te zice koje tako pucketaju nije bilo nikakvih zica i nikekve trago stanice, tada sam sebi u mislima rekla to je pravo mjesto na koje si trebala vec davno doci, sretna sam sto sam krenula taj put i kad mi se ukaze prilika dodem a navise se razveselim O.Gavrila i njegove molitve koja dalazi na moju dusu kao melem na ranu, suze teku same ali to nisu suze zalosnice , nego suze radosnice koje teku kad O.Gavtilo pocne, da moli, neka nam jos dugo pozivi u sreci i zdravlju...
Marija Simic Sima
Mnogo sam puta citala o manastiru Lepavina i volela bih otici tamo zbog svog zdravlja i zdravlja mojih bliznjih, dal mi neko moze reci kako do tamo stici iz Sombora...
Radmila Jovanovic
Amin, Neka Gospod poživi bratiju manastira Lepavina i Oca Gavrila! Bila sam tamo i opet ću, ako Bog da!
Mira Kuzmanović Perić
Bila sam u Manastiru Lepavina I predivan je osjecaj ...
Nada Grabovac
Bogu hvala i Presvetoj Majci Lepavinskoj!!!
Branka Krneta
Zaista je tako ikona Majke Bozije Lepavinske je prelepa ne moze se opisati recima , ne postoje tako uzvisene reci. Osecaj je neverovatan. Mir, radost,ljubav,radost, radost,radost i radost. Bas ovde gde je fotografisan nas otac Gavrilo nakon Bozanstvene liturgije osetila sam veliku radost i slobodu, nigde tako se nisam osecala slobodno kao ovde.Hvala Bogu i Presvetoj Bogorodici. Cesto se setim Lepavine i volela bi doci opet ako Bog da. Bas veceras sam bila u Indjiji po prvi put u hramu Vavedenja Presvete Bogorodice, gde se nalazi replika cudotvorene ikone Presvete Bogorodice Lepavinske. Kako je lepa.Setila sam se Lepavine i zaista je velika radost u srcu mom.Gledala sam je bez prestanka nakon Akatista osmeh jos ne silazi sa lica.Kako u tom casu sve staje , a srce puno i samo bi gledalo i radovalo se. Slava i neizmerno hvala Ti Boze i Majko Bozija.Hvala Vam za sve. Gospode cuvaj sve Pravoslavne bracu i sestre i cuvaj nam oca Gavrila koji nas mnogo voli sve.Oce na mnogaja ljeta ja vam zelim svako dobro od Gospoda Boga nasega.
Saša Lazić
Blagodarim oče...poslije se je još puno toga desilo, a stavit ćemo i te detalje jednom na sajt...manastir Lepavina naš je dom.
Zoran Dabić
Pomaže Bog! Upravo se tako osjecam i sam kad odem u manastir kao da je sav teret spao sa mene, osjecam olaksanje i u dusi i u tjelu. Sedam puta su mi operirali kičmu i tesko mi je stajat ali kad dodjem u manastri Presvete Bogorodice Lepavinske ni na tren me nezaboli dok stojim osjecam se laksi, bez bolova a dusa nahranjena. Zato kad imam priliku svaki put odem, Razumijem i vjerujem iscelenju svih ovih ljudi koji opisuju svoje dozivljaje. Dragi Bog neka čuva svu bratiju u Manastiru i Oca Gavrila i svakog onog tko u njega dolazi i klanja se Presvetoj Bogorodici Lepavonskoj!!!
Jovan Hrnjaković
Bog da poživi oca Gavrila koji nas skuplja kao pčele u košnici :)
Ranka Škorić
živipar kilometara od manastira i dolazim nedjeljom ali da mogu svaki dan bi bila u manastiru. Kada se pojavi neka muka ili iskušenje ja dođem i stanem pred Bogorodicu; pričam joj, molim je, žalim joj se...ona me nikad nije iznevjerila i dok svi drugi jesu. Dao Gospod da ti se bar malo odužim za sve uslišene molitve koje si čula i pomogla. I kad sam kod svoje kuće duša mi je u manastiru...
Jelica Lela Simic Kaisarevic
Zivio nam otac Gavrilo jos dugo dugo godina. Njegove molitve su zaista melem za dusu. U tom manastiru sam bila 4 ili 5 x prelijepo je. Preporodim se.
Nada Martic
Prije odlaska u Lepavinu bila sam bolesna i dusom i tijelom sad je bolje u svakom pogledu Tako bi voljela ponovo doci . Oce Gavrilo pomenite u vasim molitvama Zeljku i Jelenu.
Snezana Popovic
LEPE SU NASI MANASTIRI OPUSTAJU COVEKA PSIHICKI I OSECANJE JE PRELEPO
Jelena Jankovic
hvala brate sasa .....ako bog da da i ja posjetim manastir lepavinu ove godine ,posto sam jako daleko ...u slisice bogorodica lepavinska +++bog vas blagosovijo o, gavrilo+++
Dragana Matovic
nek nam je BOG ,svima na pomoci,amin
Leonardo Zec
Pomaze bog
Ja Sam Gabriel marinkovic
Ja ocu da dozem cekam da mi doze pasos jer osje zam se tusno i treba mi taj sawet
Snežana Ćupurdija
volela bi posetiti ovaj manastir i ja poticem iz tih krajeva zato me valjda vuce
Mirjana Mitić
e da mi je otici :(
Silvana Mićanović
Amin,Bože daj. Neka GOSPOD POŽIVI OCA GAVRILA.
Dusica Krstic
Hvala dragom Bogu da postoje takva bozja mesta da moze covek dusu da odmori. Na mnogaja leta. Amin+++
Svetlana Dragicevic
Slava Bogu koji nama gresnima posla svoju Majku u svim delovima sveta da nas tesi i pomaze
Slavisa Gligoric
Slava dragom Bogu!
Lana Di Rella Rajilic
Slava i vecno hvala
Slavko Petrovic
Idem kad tad tamo!!!
Dubravka Vujinović
i ja sam 2005.bila u lepavini,bilo je malo cudno,skoro isto mi se desilo brate sasa,odavno nisam bila,a imam zelju sad nakon toliko godina da posjetim ovu svetinju,i zahvalim na pomoci...
Natasa Ilic Milovac
Meni je odlazak u Lepavinu zivot promenio. Dao Bog svima koji zelite da posetite ovu veliku svetinju. Slava Gospodu i Majci Bozjoj Lepavinskoj! Hvala Ocu Gavrilu!
Grozdana Crepajac
gde se nalazi manastir?
Nina Sljikovic
citajuci tekst kao da sam ija bila tamo
Milenko Maletic
PRELEP MANASTIR I CUDOTVORNA IKONA BOGORODICE LEPAVINSKE BIO SAM NA HODOCASCU KOJE JE VODIO HADZI DRAGAN ZELIC
Gordana Đuričin Ex Stanišić
Sve bih dala da mogu da dodjem u Vas predivan Nebeski manastir,i poklonim se cudotvornoj ikoni Presvete Bogorodice,ali moje zdravstveno stanje me sprecava ne bih mogla iz Beograda da izdrzim toliki put....
Ljiljana Selić Kiković
✟✟✟ AMIN ✟✟✟
Marina Nikolic
predivno mjesto....svako ko treba stići će tamo ...
Stoja Dimitrijevic
ja nikad nisa bila u manastiru Lepavina a mnogo bih volela .posetila sam dosta manastira .Lepavinu nisam.Zato bih zelela da cita pouke iz to manastira na sajtu.
Kojadinovic Nevenka
Imam zelju da odem u manastir Lepavina.!