MANASTIR LEPAVINA - SRPSKA PRAVOSLAVNA CRKVA

ČUDA PRESVETE BOGORODICE LEPAVINSKE:SVEDOČANSTVO 27

Pomaže Bog oče Gavrilo,

Juče smo bili u manastiru Lepavina i puni smo utisaka poslije posjete ovog svetog mjesta. Posebno smo sretni što smo Vas upoznali i što smo se slikali s Vama.Jedino mi je žao što nisam mogao ostati duže. Da Vas podsjetim, Mirjana je na slikama direktno uz vas s desne strane a ja sam onaj ćelavi, četvrtaste glave u crnoj jakni. Rekli smo Vam tada da imamo mlađeg sina Predraga koji ne čuje. Pored ostalih darova Bog mu je dao dar da lijepo slika ikone pa smo Vas pitali za savjet da li da ga usmjerimo u tom pravcu.

Ono što se meni dogodilo u manastiru je Božije čudo. Cijelo vrijeme na svetoj Liturgiji kroz mene je strujala nekakva energija i toplina a na kraju i kroz glavu. U par navrata nisam se mogao kontrolisati , plakao sam i tekle su mi suze. Poslije toga je došlo do popuštanja pa me i glava malo bolila. Rezultat je da sam bio opušten, radostan,lagan i imao sam osjećaj da mogu poletjeti. Bistri mi se mozak. Danas sam čitao PROLOG i bolje razumijevam nego ranije i imam bolju koncentraciju. Nestalo mi je pritiska u glavi i u očima i vidim puno puno bolje. Magla je skoro nestala.Kažu da su oči stanje duše. Da sam nastavio ovako živjeti vjerovatno bih oslijepio. Ja sam oče mnogo grešan jer sam cijeli život bio odvojen od Boga. Zato i jesam u blatu. Hvala dragom Bogu da je tako jer u suprotnom da mi je bolje sigurno ne bih odlučio da promijenim pravac u životu. Pripremajući se za put u manastir na 2 stranice sam napisao ispovjed i pokajanje ali ste rekli da se svi ispovjedimo kod svojih sveštenika u mjestu življenja. Jedino mi je žao što nisam i Vama makar ostavio ta 2 lista da pročitate kasnije.

Molim Vas oče da me blagoslovite da mi Bog da snage da krenem na taj trnoviti put Takođe Vas molim da se pomolite za zdravlje moje supruge Mirjane, starijeg sina Miodraga i posebno za mlađeg sina Predraga da mu Presveta Bogorodica podari sluh. Idući put kada budemo dolazili doći ćemo s djecom a tada ćemo za Vaše zdravlje, uz Vaše dopuštenje, donijeti domaće crno vino što smo obećali.Pozdravljamo cijelo bratstvo, svi su divni i u skladu sa prirodom. Vama posebno neka Bog podari puno zdravlja i dug život na dobrobit svih ljudi kojima je potrebna Vaša pomoć. Ostanite s Bogom.

brat Zoran,   01 mart 2009 godine, Banja Luka

KOMENTARI NA POSTAVLjENE TEME SA PROFILA O.GAVRILA NA FEJSBUKU

Vera Beric
Pomaze Bog, o. igumane, neka vama i bratiji vasoj Bog dragi, Presveta Bogorodica, Svi Sveti i Dobri Andjeli daju svakog dobra.
Saša Lazić
Svako svedočanstvo ima svoj poseban slučaj i svako to svedočanstvo ojačava vjeru svakome od nas jer je i Gospod iscjeljivao, vaskrsavao mrtve i svaka čuda činio i tražio vjeru u ljudima...ta se čuda i iscjeljenja nastavljaju do dana današnjeg kroz molitve naših duhovnika pred Čudotvornim Ikonama i ta svedočanstva treba da pobude vjeru u izgubljenim ovcama...hvala ocu na trudu i traženju izgubljenih ovčica svim objavama svedočanstava...
LJiljana Botić Vilotić
Blagoslovite ,oče Gavrilo! Pokajanje ,ispovjed donosi nam duhovno prosvjetljenje.
Marko Polo
hahahhha
4 mušketira
hahahhh
Marko Polo
Šanta nemoj to doči ce do međunarodnog incidenta....hahahhah
Hiljadu Aviona
Čast mi je da sam Vas upoznao sve i naravno Vlada a još mi je veća čast što sam po poslušanju oca Marka brao onu trešnju za onaj zajednički ručak sa Vama....

(ova tema ima 4782 poseta)